Saturday 11 January 2014

mimpi yang megarut

asamualaikum

ada satu hari nie esok tu aku x g sekolah sebab x sihat malam tu
aku mimpi rahmat pergi sekolah aku bagi ceramah
hahahaha pastu aku dapat jumpa dia dpan 2
ok  esok bagun  pikir nak g ke x nak nie
kang rahmat betul 2 g sekolah x dapat jumpa
hahahaha macam lah mimpi tu jadi realiti kan
x per xper x jadi g sebab takut x sihat kat sekolah
pukul lima petang tu terus telefon member eh ada sapa sapa x dtg sekolah kita
hari nie (haaaaaaaaaa over kan)
padahal malam tu mimbar pecentus umah akhir kan
xde masa dia nak turun pahang sedang kan malam tu 
mimbar pencettus umah akhir kat  selangor (eh ye ke entah lah)
hahhahahahha ,,
kalau rahmat baca nie sah dia kata aku nie over kan
x hingin dia nak g sekolah aku tu 
mesti kalau dia baca nie dia dah gelak 2 baca kn
tapi kan rahmat bukan baca pun blog aku nie kan
tutup muka malu

hahahaha



No comments:

Post a Comment