Monday 13 January 2014

x de keje ke nak mencuri

asamualaikummm


x di kat sekolah kan time rehat biasa aku rehat dalam kelas jer
ngan member member aku  cam hari nie lah time rehat tu  aku ade perasan
sorang budak perempuan nie dia (x kenal, x nampak muka pun)
masuk kelas aku pastu pergi kat tempat duduk dak
laki and then bukak beg ok aku pun sambung lepak cam biasa
sebab aku pikir nak letak barang kot
*****************************************************************
Pastu x di cikgu zul(cikgu disiplin) masuk kelas suruh semua org wat keluar buku tulis
ok kitaorg keluar kan . Pastu cikgu tanya  sapa stay dalam kelas mase rehat x di
haaaaa semua sebut nama aku lah ,x de dah org lain yang lepak dalam kelas kecuali aku ngn geng aq
pastu cikgu zul datang kat aku tanya sapa yang lepakk ngn awak dalam kelas x di ok aku bagi nama diaorg
pastu ade sorg bdak laki  cakap  ade dak puan baju putih bukak beg alif,, aku lupa nak
cakap pasal nie kat cikgu x di , ok pastu cikgu keluar g pangil member yang lepak ngan aku xd
yang pelik bin ajaib dalam 7 org kat situ aku sorang jer perasan ok .tapi memang aku x nampak muka

CIKGU:BETUL AWAK XNAMPAK MUKA DIA
AQ:BETUL LAH CIKGU (GAYA CAKAP CAM RELAX TAPI AQ DEBOR NK MAMPUS SEBAB PERTAMA KALI KENE SOAL CAM NIE)
CIKGU:DIA PAKAI BAJU APA
AQ:BAJU SEKOLAH BIASA
pastu nadia lak tanya
NADIA :BETUL KE MU NAMPAK
AKU:BETUL LAH X KAN AQ TIPU KOT
  kembali kepada cikgu
CIKGU:BETUL X NAMPAK NIE SUSAH LAH KEJE CIKGU CAM NIE
AQ:BETUL LAH
CIKGU :KOT KOT HANTU KOT( sabar je lah)
AQ:APE LAH CIKGU NIE

lepas cikgu soal siasat aku ade budak laki kata dia nampak gak (oh ye ade sorang dak laki gak mase tu ye)
tapi tetap x nampak muka,
kalau buku teks dia curi x pe jugak kat
nie buku tulis panjang
motif ???nak kata  xd duit nk beli buku kenapa dia x curi kat kelas lain yang x de org
kenapa dia nak kena curik kat kelas yang ade org.. satu g kalau dia saja saja nak curi kenapa dia kene
pilih beg yang  dekat hujung tu ,kenapa x kat pintu masuk jer

SEBELUM KELUAR CIKGU CAKAP KALAU MACAM NIE KENAA MANGA BEG LAH

erk macam mane tu ye

pelik kn

No comments:

Post a Comment