Thursday 9 January 2014

PENCETUS UMAH RAHMAT

ASAMUALAIKUMM

Sorryy nye sebenar nya aku x tahu nak update per aku update lah pasal
rahmat nie sekejap ye boleh ye

nama:rahmat ikhsan
umur :20(but not sure lah dah masuk 2014  nie)

tag line

PRINSIP DAKWAH Rahmat Ikhsan Pencetus Ummah

terbuka jangan hanyut,
tertutup jangan jumud,
bina jambatan bukan tembok,
pujuk jangan kutuk
puji jangan keji

KITA DAIE BUKAN MUFTI ^^


cuma aku pelik kenapa ustaz kazim komen pasal tagline dia 
ade apa apa salah kah (abaikan)

ciri ciri yang aku suka kat rahmat 

1.comel
2.susah nak cari remaja bijak agama macam tu
3 matang
4 pandai bawak watak time  kene nagis dia nagis time tegas  dia tegas
5 muka dia jenis senyum

kat sekolah aku ade gak budak cam rahmat suara dia baca yasin\al-quran ya allah sedap nya
cikgu mesti cakap bakal menantu cikgu tu  


rahmat



sape jadi bini dia mesti untuung


No comments:

Post a Comment