Friday 24 January 2014

dah name pun budak seni

ASAMUALAIKUM,,


              Koranng sihat takk,kalau x sihat jangan merugut sebab allah bagi sakit tu mungkin sebab allah nk uji kita sabar ke tidak ,Bagi yang sihat tu jangan lupa ucapkan alhamdulilah yer.

            Eh macam lari tajukan lah biar lah sekali sekala bagi nasihat.Ermmm semalam kan ambik duit bantuan rm100 tu kat sekolah .Pastu hari nie mase seni cikgu cakap nak water kaler .crayon ,kaler luna kotak merah ade belang 2 kalau beeli kaler yang lipat tu pun boleh lagi bagus tapi harus kaler luna ye,

      Sebenarnya aku dah ade kaler luna kotak biru dan kecik cikgu x nak cikgu kata kolak biru kasar
kene beli kotak merah tu punn hati takut yang tiruan (kasar) sebab kotak merah kaler dia jenis lembut.

     Sebenarnya aku bukan minat seni pun tapi result aku yang cukup makan tu terpaksa lah aku masuk kelas perdagangan dia pakej  sekali dengan seni ,best jugak xd cikgu suruh lukis daun aku ngn geng ckp adoi cam mane nak lukis nie,,aku lukis jadi bentuk saterika hahaha boley .pastu x de ade dak laki pergi kat cikgu dia tunjuk lukisan dia pastu tanya CIKGU SAYA  LUKIS DAUN APE NIE SAYA SENDIRI PUN X TAHU
pastu aku cakap eh ko lukis ko x tahu ,,dia jawab aku main lukis je.hahhahahahhahahaha


ok bye asamualaikum

No comments:

Post a Comment