Sunday 12 January 2014

JOM KELUAR

ASAMUALAIKUM.....

Sihat ke para sahabat sekalian,,,ermmm hari mama ajak keluar g giant
cuci cuci mata hehehehe pergi ngan mama jer papa pergi kerja
nenek g pasar tani ngan pakwie.

So pergi mandi cepat 2 kene pergi awal kalau x parking penuh
kitaorang sampai sana dalam kul 10 pagi fuhh nasib x penuh parking
operasi meronda di mulakan sekarang ye

masuk masuk dalam giant tu dia ade wat promosi  tablet pc rm 4 ratus lebih jenama acer
memang dah lama aku teringin  pastu tanya org tu mak ofer diri nak belanja dia tahu anak dia dah lama dah
nak benda tu sekali tungu tunggu punya tunggu  dia kata stok dah abis ermm setiap yang berlaku ade hikmah nya x per xdee rezeki lagi.

pastu roda ronda lagi jumpa  kedai  apa ntah yang pasti adee tulis uncle
joe kat belakang tu..
giler murah aku beli aiskrim dalam kon yang biasa org jual rm 1 lebih
dia jual 50 senn.nasi lemak pun 50 sen tapi rasa nasi lemak pun macam harga dia lah
pastu macam macam lagi lah karipap besar besar dan gebu berapa ketul aku x ingat
tapi harga 4 ringgit giler murah beb

pastu ingat nk g makan mi kesukaan aku tu last last mi yang jenis halus halus tu x de (bukan bihun yee)
soo jom pergi pizza,,,,

kita org oder spageti 1 share 2 org  lazania 1 mak  sorang jer makan aku malas nk makn
sebab nk buang air kecik hehehehehehe

pastu balik lah ape lagi kita org kul 1  petang



No comments:

Post a Comment