Friday 10 January 2014

hai hai

asamualaikumm

erk blog aku nie jenis bolok kan megarut meraban sekali
soory lah tapi nak wat cam ner memang aku jenis bolok
nak mampus .
bak kata member baik aku si nadia  tu
dia kata weh ade ke orang baca blog mmu tu
ish x bagi semagat kan but aku tetap sayng dia
walaupun aku hari 2 ade  jer benda nak gaduh
but bak kata org gaduh manja
kalau gaduh siang tu x aku mintak maaf
dia yang mintak  maaf pastu wat ayat sedih sedih cikit
pastu esok sila gaduh lagi  yeeeeeeeee
muhahahahahhahahaha

tapi sekarang kitaorg dah x satu kelas  nadia kelas mpv-memasak
aku kelas perdagangan rindu jugak lah kat dia kat kelas perdangan
bossan giler kot member aku si asma tu fazila kawan baek dia satu kelas
gak jadi sila layan kawan baik jer ye,
pastu kalau ngan nadia nie kau cakapp lah dia apapun x maasuk lam hati punya
cuma kalau aku cakap ngan org lain kena tapis fasa pertama fasa kedua dan fasa ketiga
sila cakap  dgn sangat sopan santun bagai gadis melayu terahkir gitu (hak puiih)


aku tanya nadia  mu cam ner duk kelas tu
aku bosan sumbak  x de geng
haa sebijik perasan aku
sebab form 4 nie masing2  bawak haluan masing 2
SO MOOD SOO DOWN

 x per belajar bukan kerana  member
tapi belajar  lah kerana allah

No comments:

Post a Comment