Tuesday 11 February 2014

Biar x belajar tapi jangan kurang ajar

asamualaikummm

Jahanam betullah  aku  dengan xxxxxx nie , eh korang nak kurang ajar ngan cikgu tu korang dah  banyak ilmu eh
kalau dah rasa ddiri tu hebat sangat  payah korang nak membazir duit mak bapak korang anta pergi sekolah lah .ce korang pikir mak ayah korang anta korang anta pergi sekolah untuk apa untuk belajar kan
eh kalau korang tu hebat bijak x de nya korang kelas ke 4 mesti korang kelas ke 1 kan weh insaf lah pleseeeee,,, walaupun aku nie sama bodoh nya dengan korang x de lagi aku wat macam tu oky apa ko rasa kelas ke 4 dari 8 kelas tu hebat ke haaaa .x de xde oky xde ,eh ko ingat kalau cikgu terasa x berkat ilmu kau tahu, dan untuk pegetahuan korang semua  kelas lain dah tahu yang korang kurang ajar ngan cikgu tu
lah x tahu malu ke kalau korang x nak jaga air muka diri sendiri kau jaga nama baik kelas boleh
eh korang x tahu malu ke kelas kita paling bising kat tapak perhimpunan tu..
and untuk pengetahuan korang di sebab kan pasal korang satu habuk cikgu tu cakap aku x paham ko tahu nape sebab korang bising ,eh allah bagi kita akal untuk fikir mane baik maane buruuk lah tapi korang x reti ke nak guna akal tu haaaaaa

aku harap korang berubah
berubah lah
berubah
jadi manusia beradap

No comments:

Post a Comment