Sunday 16 February 2014

jom makan perut lembu

asamualaikumm

semalam saya makan perut lembu yang gulung gulung tu sedap papa ngan mmama buat
saya ,saya tahu makan jer  hehe membesar kan perut
mama beli semalam kat pasar tani
balik tunggu papa basuh sebab mama geli nak basuh
and papa balik keje terus basuh bersih 2
pastu mama suruh papa rendam dalam tepung kejap (bagi hilang bau )
pastu rebus dalam x sampai 1 jam ke sejam gitu lah papa suruh mama ambik nak rasa
saya pun cakap mama ambik lebih boley nk rasa jugak
hahaha liat memaang liat sebab sekejap je kan tapi saya dgn papa laju jer makan
pastu tunngu lagi sejam kemudian kita org rasa lagi and makan macam x liat jugak sampai mama pun tertipu
mama g tutup api dapur sebab ingat dah lembut tgk laki ngn anak dia makan  gitu gaya
mama pun ambik mangkuk letak perut,belacan and cuka sedap
alhamdulilah dapat gak makan setelah sekian lama x makan perut gitu
oohh ye papa cakap x semua lembu ade perut macam tu

nie masa basuh

ok aku dah terliur tgk gambar nie

No comments:

Post a Comment