Wednesday 26 February 2014

geram

ASAMUALAIKUMM

Takdi kan aku g solat zohor kat sekolah 
aku g ambiik wuduk pastu nak g surau perempuan laluan tu ramai pulak 
budak laki kang x pasal 2 pulak batal sebab tersentuh
dah lah aku ambik wuduk lama lah gak 
tu pun member aku dah terjerik 2 nisa ohh nisa cepat lah
kesian kat diaa nanti x psal hilang suara sebab asyik jerit nama aku je
kan kan so sila guna jalan jauh .
jalan jauh tu kene lalu kat depan kelas aku 
dak dak laki duk lepak depan tu 
biar kan diorang
and aku pun masuk kelas lepas siap solat 

masuk masuk je 

aizat:weh ko ponteng kan
me;sesuka mu je aku g solat lah
rosdi :ye x di mu balik kelas kan

malas nk layan aku diam je lah  tetiba wafie sesuka hati dia jer pukul aku guna buku
aku bengang aku ambik buku aku balas lah balik ,dia balas lagi byak ok malas layan
,buat keje lagi baik ,pastu lama tu dia datang balik duk belakang di ketuk nya kepala aku guna botol kosong

aq:kau dah kenapa
wafie:x di kau pukul aku kan

weh weh sapa pukul sapa nie

dua tiga minit kemuadian belola kertas ngn roket kertas lak melayang atas kepala aq

AQ ;sapa punya keje
 farish bagi isyarat sorry means di x sengaja lah
huhhh korang ingat kepala aku nie apa

xpe wafie esok aku balas

No comments:

Post a Comment