Tuesday 4 February 2014

sabar je lah

asalamualaikummm

Heeeeeeeeeee nak tahu x dak dak laki kelas aku semua (bukan semua) jenis memekak x sedar diri
huuuuuuuuuu sabar jelah  reti ke orang nak belajar nak belajar bukan main
kalau korang nak main x kisah but jgn bising sebab kelas kita tu jenis berrgema tahu
dan tolong lah jangan memekak masa cikgu megajar
ermmm time mr rid pandai lak korang diam kan
asal time math korang jadi kurang ajar metang metang lah
cikgu tu india kan but i respect  teacher kanmani sebab dia walapun '
dak dak bising ke wat perangai ke apa ke dia tetap sabar..
bay  the way xdi kan lepas azan zohor dia benar kan dak laki g solat
padahal cikgu boleh je x nk  bagi, dak puan lak cikgu suruh g lepas dak laki balik
baik kan walaupun dia agama lain dia tetap hormat agama islam

pastu kan ade sorang budak nie dia duk belakang aku jer
suka nyanyi kadang kadang aku bsan aku suruh r dia nyanyi
(TIME X DE KEJE ATAU CIKGU X NGAJAR)
aku minat kangen band dia tu lak ko suruh je dia nyanyii lagu apa kangen
band kebayakan nya  dia tahu hahhahaha

No comments:

Post a Comment