Wednesday 5 February 2014

Kalau x buatt aku marah x sah kan

asamualaikummm

weh tahu x aku kan geram tul ngan kawan baik aku semalam
nak tahu asal sebab semalam aku bukak fb
pastu tgk dia on9 aku pun tgur lah hai
nak tahu dia balas apa dia kata DAH R AKU X NAK KAWAN KAU LAGI
pelik gak aku asal dia nie ribut x de angin xde tiba tiba nak marah asal
pastu  pujuk lah dia tetap gak marah marah serius menitis gak air mata aku
last kali dia kata AKU SAJA JER GURAU SEBAB BOSAN
WHAT MEMBAZIR AIR MATA AKU JE

Pastu x di dia datang kelas aku masa rehaat dia kata lek r aku gurau je
pastu aku balas erk x makna nye
sorry lah dia kata
aku cakap nak ngajuk ngan mu boleh
(motif nak merajuk tanya member aku pun x tahu)
dia kata NOOOOOOO

eh kau wat aku nagis x pe aku nak ngajuk pun x leh kedekut tul :p
(apa  apa pun aku tetap sayang dia ok geli tekak aku baca ayat nie)

No comments:

Post a Comment