Friday 28 February 2014

THANKS BECAUSE YOU WANT TO BE MY FRIEND

Asamualaikummm,,

Hari nie last day member aku shasha sekolah dekat smk pelabuhan kuatan
sebab dia kene tukar g kl sebab ayah dia kerja sana nak wat cam ner anak navvy gitu lah
sekejap sini kejap sana..
aku ingat nak bawak tepung tapi malas pulak(nak baling dkt dia lah)
nak bawak takut pecah dalam beg so x jadi lah
pastu hari kelas kitaorg ade seminar  sejarah dari kul 10:30 sampai balik
keluar jer bilik seminar aku dah nak nagis dah ye lah hari nie last day dia
tapi tahan sebab x nak org tgk aku nagis kontro macho kata kan
tgk tgk sha sha dah nagis masa jumpa geng kelas kitaorg dah ok makin sebak tahan ok tahan
pastu mai tolak aku g tempat aku tunggu ayah aku tu
mai pun x nagis lagi mase tu pastu sha sha datang kat kitaorg
aku pun salam sha sha aku cakap lah sha jagan lupa kitaorg tau jaga diri
ok air mata dah betakung tahan lagi mai dah nagis  dah masa tu
kitaorg punyaa sesi nagis lak buat tgk jalan  org yang lalu lalang tu cakap eh kenapa dia nagis (ade kita org kisah)
pastu sha  dtg kat aku aku peluk dia  terus aku nagis kot masa tu
 semua cakap jangan lah nagis
tapi x tahan sebak kot
pastu ayah aku datang
sha beri aku satu barang tapi x tgk pun
terus masuk poket je
aku ingat coklat hahaha
sampai umah tgk tgk
bende nie rupa nya
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
\/
NIE BENDE NYA CANTK KAN
TO NUR SHASARINA 

Thank because you want to be my friend,jaga diri tau 
kat kl tu macam macam boleh jadi ,soory kalau aku ade lukakkan hati mu
kalau nikoh katgi jemput r aku ngan member hok lain
oky

No comments:

Post a Comment