Monday 17 February 2014

chiken rice shop

asamualaikumm

Bertemu kembali kita alhamdulilah  panjang umur
ok back to the topik hari tu kitaorg pergi makan
dekat chiken rice shop sebab mama dah lama teringin sebenar nya x plan pun
kebetulan mak sedara aku datang(aku panggil  ibu) mama,ngan ibu baru nak masak papa balik tgh hari papa kata x yah masak lah kita pergi makan luar ok siap siap zas zas
ok mas dala kereta (pergi sebuah je) ibu tanya nenek nak makan x nasi ayam nenek kata x nak sebab selalu makan mak sedare aku sorang lagi ade bukak kedai nasi ayam jugak
ermm x perlah ibu kata sampai kat shoping komplex tu ibu g cari makan lain bungkus kat nenek'
sampai kat tingkat dua  muka nenek dah laain sebab penat jalan kebetulan kedai tu tgk full
tempat duduk haaaa sudahh acaner nie  tapi alhamdulilah aku ternampak kerusi kosong kat tepi tu
aku cepat suruh nenek duduk (masa nie ibu ngn abg g cari nasi nenek) aku papa mama tunggu kat kedai tu tunggu tmpat kosong dalam 10,15 minit gitu lah ade tempat kosong hehe alhamdulilah
dan dan tu jugak ibu ngn abg sampai mama  tukang order
abang yusri

nenek makan nasi  berlauk kedai ayam penyek
punya

x sproting langsung kalau org nak ambik gambar

me and peace
pastu pas makan kitaorg turun g kedai bku sebab aku nak cari buku latihan math tu pun papa caakap alah g popular lah ada kad diskaun kan x yah llah sini ada(OK NIE SEBENARNYA TIPUJER SEBABA MEMANG AKU TERIGIN NK G POPULAR TAPI SEBAB PIKIR NENEK DAH LETIH X JADILAH
KES KESIAN..

BUKU ABANG YUS

REMBAT SEBAB CIKGU SENI NAK KALER LUNA
MACAM GAMBAR DI ATAS
NIE BUKU MATH MAM SURUH REMBAT MAMA
KATA KELUARAN PELAGI BAGUS

MAMA SEMPAT BELI DONUT

LEPAS TU TERUS BALIK UMAH

OK BYE

No comments:

Post a Comment