Thursday 2 February 2017

ANGAH DAPAT KERJA ;)


Deringan telefon memecah suasana sunyi .'ahh sapa pulak yang call subuh subuh nie ",bentak hati ku seraya terbangun dari mimpi aneh akibat derigan telefon milik mama berbunyi.

'hello' itu perkatan yang keluar dari mulut mama ketika mengankat telefon tersebut sekali gus menghentikan bunyi bingit di pagi hari.

'hello ciksu tolong ','tolong ciksu tolong ',kenapa pulak angah mintak tolong nie,kebetulan mama pasang loud speaker so aku pun dgr lah.

'ce bawa bertenang,apa dah jadi nie',balas mama cube tenangkan angah yang aku dgr suare dia macam nak nagis pun ada,"motor rosak atas jambatan chendor nie ,tolong lah '.Lah motor rosak ingat kene rompak ke ape bikin suspen lah ko angah.

mama pun bengkas bgn mandi dan pergi hantar angah ,lalu berkeseorangan lah aku,memandangkan papa pun pergi kerja yelah dah pukul 7 heheheh.

so aku tunggu mama balik pukul 8 x balik lagi ,pukul 9 pun x nampak batang hidung "mama nie pergi angah kerje ke pergi kerja sekali dengan angah "degus hatiku.

akhirnye 9 lebih mama balik, tapi aku masih lagi di dalam bilik komputer malas nak jenguk lagi pun dia hantar angah je bukan g shopping mall.

lantas ada suara 'nisaaaaaaaaa ambik gambar nie cepat',gambar apa pulak ?,ahh g tgk lah kejap.

yeah mama bawak balik someting



yeah dapat hamper ,sebab angah sebenarnye kerja dekat shell batu 2 baru bukak ,and angah pun cakap kat dia kalau tunggu isi minyak dapat hamper,

dia pun tunggu lah,mama cakap ada byk sangat makanan kat sana sebab first day bukak ,tapi dia nak makan byk malu -__________-'.
pastu tanya kul 10 nak ikut ambik angah x ,aku cakap tak nak ,nak tgk ghost.

mesti pelik asal nak balik kul 10 am padahal kul 6 x di baru g kan sebenarnye shif dia 6 am-10 am pastu balik ,sampung pulak 3 pm-11 pm . haa gitu ada shif.




jom cek ada apa dalam hamper

air cheeers ,kami abis kan cepat 2 sebab papa x suka air jenama cheers ,dia suka FN je.

 biskut biskut i like biskut

yeaaaaaaaaaaaaaah biskut lagi aku suka biskut

nie sedap tapi manis overdos sikit mentang mentah let it go ko nak suruh kaki ambe le it go jugak eh frozen 😜😜.


yang nie sedap ,aku ingat selama nie x sedap sebab macam makana org daiet tapi rasa dia rasa nak joget joget.


nie nasi lemak mama ambik satu dari shell bawak balik untuk aku rasa dia sedap best best i like .

to angah ;TANIAH BEB DAPAT KERJA NANTI BELAJA AKU KFC BYK BYK ,MACAM MANA PUN JANGAN PANDANG RENDAH KAT KERJA SENDIRI ,

PS:BOS DIA MUDA GILER KAGUM AKU MACAM MANA BOLEH ADA ADA SHELL AND BUSNES LAIN DALAM USIA MUDA GITU RASA NAK G TUNTUT ILMU JAP,

BOS AMBIK SAYA KERJA ACI?POKET SEMAKIN NIPIS NIE

No comments:

Post a Comment