Wednesday 15 February 2017

THANKS KOLEJ KOMUNITI KULIM

asalamualaikum,

haa meh sini nak cite pukul satu tak di aku mohon kolej komuniti dekat laman web dia ,free pun free x payah beli nom pin hahahaha .
korang seacrh je dekat pakcik gooogle kolej komuniti nanti keluar lah.

nak di jadikan cerita ,tgh lepak tgk tv pukul 3 takdi kolej komuniti kulim call cakap aku dapat offer study sana .

Reaksi aku confrim lah teruja kan ,terketar ketar tangan but aku masih waras untuk bertanya,

me:ada kemudahan oku x?
dia:saya mintak maaf tapi takde,try awak mintak kk yang dekat dgn awak tinggal nanti senang awak ulang alik.

me:oh ye ke nanti saya cuba .

dia :mintak maaf sangat

aku:takpe takpe .

perasaan aku ,ermm dah biasa weh kene rejet atas alasan sama so aku tak rasa apa apa dah,nak buat macam mana kan,kalau x jadi orang kedah dah aku haha.

maybe aku kene g study luar negara kot baru ada kemudahan mybe ?

BTW AKU SUKA CARA DIA TERUS TERANG 

No comments:

Post a Comment