Monday 13 February 2017

hangout bertiga je


HYE .

Baru baru nie cuti CNY member member aku yang study adalah dapat cuti dalam 1 minggu ,yang kerja aku x berapa sure diorg cuti berapa lama ,yang penting aku cuti setahun lebih sudah hahahhaaha.

so bila start cuti aku tanya dalam group 'JOM LEPAK KFC NAK? " tapi  malang nya nadia je balas itu pon 'aku x dak duit lah weh' nasib dia balas kalau x krik krik aku dalam group tu.

selang beberapa hari ila dengan asma wasap aku,'nisa jom jumpe nak ?" aku on ja,plan plan punya plan tiba tiba asma wasap cakap 'weh sempat ke jumpe esok ila balik keyyel esok weh'. Aku balas 'takpe ada rezeki sempat jumpa ,'.
and kejap tu dia wasap balik 'ila balik sabtu lah maknenye sempat esok nie '.

so kami bertiga aku,asma,ila plan jumpe pukul 3 petang dekat kfc balok.Nadia x dapat join sebab sakit mata,aisyah kerja so kami p bertiga jelah.asal dapat lepas rindu hahahaha.

sebelum pergi tu around pukul 12 tengah hari, aku call ila x dapat call asma takde dalam talian terus -_-".

aku dah dup dap dup overthinking macam mana kalau dah sampai tetiba diorang x jadi waa mati lah and macam macam lagi lah.

pastu diorg wasap kata jadi fuh lega ,err diorang memang sedia mak long peragai overthing and gelabah aku.


masyaallah aku punya senyum megerikan
sampai tu ila tanya 'mak ayah mu mana tak join sekali ke' aku jawab "biar lah depa p dating asyik bercekau jaa hahaha'



hahaha aku pun x paham motif aku kembungkan pipi yang sedia kembung tu.




kitaorg cerita pasal kerja asma ,pasal ila punya pratikal.chit chat punya chit chat tgk jam 4 :30 aku cakap weh aku gerak lu r nak tgk ghost.

aku call papa ,papa ambik pastu mama g beli kfc semua bgai papa say 'kawan kawan semua kuruh mu je terlebih sihat'
ceh .

'nape balik awal sangat'soal mama, 'nak tgk ghost mama' jwb ku jujur,lalu aku kene ceramah 'laah ghost tu ulang boleh tgk kwan kawan bukan selalu jumpe '.

sudah nye mama pesan lain kali kalau pergi jumpe jgn kejap kejap g lah lama sebab jarang jarang je ,cite ada ulangan .

baik mama baik menurut perintah.


aku paling suka gambar nie sebab aku nampak slim


btw kfc punya burger keju cendawan tu sedap cengini haaa.

kita org jumpe masyitah tak tahu pastu kantoi dia kata dia majuk nak terjun ,,kitaorg cakp terjun je le hahaha kejam tak sekali sekala tapi alhamdulilah beliau tak jadi terjun dalam lopak air...

next time kita lepak maary brown ok kalau dah siap.

No comments:

Post a Comment