Saturday 11 February 2017

BROWNIES SEDAP MELETOP KEBABOM

ASALAMUALAIKUM

lama aku tak update kan sebab nya aku takde idea haa kering kontang idea dalam otak aku nie haaa.

so baru baru  nie mama ada beli brownies ,orang yang jual brownies tu duduk kuantan you all ,tapi kebetulan dia ada urusan dekat sk geliga ,so dia cod lah dekat rumah aku nie selalu.

rezeki namanya tu,


haa terliur x terliur x ,,ada 3 toping , hazelnut,cheeese ,and chocolate .

bagi aku yang paling sedap is hazelnut and chocolate.
cheese kureng siket.

sekejap je dah langsai semua di atas tu


mengoda betul,dah lah aku makan dah abis baru nak up dekat blog and then terliur sendiri.


aku cakap dekat mama nanti birtday aku 29,9 nanti nak brownis nie sebagai cake,

pastu mama cakap 

'dah ko nak suruh dia hantar jauh jauh demi mu sorang memang x r'

huh sadis,,

mama cakap yang buat nie budak laki..

i like what,laki buat brownies sesedap ini kalah aku beb,meggi boleh lah aku masak sedap
nak suruh aku aku buat brownies sesedap nie aku menagis tepi bucu meja dulu lah,


chocolate dia pergh setiap gigitan tu dipenuhi chocolate ,yang menari nari dalam mulut aku nie haaa.


No comments:

Post a Comment