Wednesday 4 January 2017

AKU SI PENAKUT

ASAMUALAIKUM



Aku nie penakut tahap apa pun aku x tahu ,tapi walaupun aku penakut aku tetap suka tgk cite hantu hahaha ..of course le tgk sambil tutup muka dgn jari or bantal busuk...

mama pulak dah tau anak dia penakut so apa lagi megusik lah keje dia -__-'

kes pertama

dekat umah lama ,aku baru lepas mandi ,so keluar bilik air tgk ruang tamu gelap oh is ok lah sebab rumah kami memang x suka pasang api nanti meruap panas..aku pun dalam gelap g bilik aku ,tapi terhenti sebab apa tau

aku nampak kipas panjang tu kat luar bilik aku so apa bende duduk dekat tempat kipas tu tegak je macam kipas dua tiga kali ok tgk ,,sekali aku apa lagi terus pikir dah kalau kipas tu kat luar yang tegak tu apa...apa lagi menjerit dan menagis lah aku...sekali mama gelak and baru dia bukak api bilik aku ,,,yelah seronok tgk org nagis dan dia tinggal aku g mandi,,,,papa balik aku megadu lah ape lagi lalu mama pun dia tarbiah sentap...


kes kedua

dekat rumah baru ,,aku tgh khusyuk baca buku sekali mama masuk dalam bilik sambil merangkak  and dia kedepan kaan rambut dia yang panjang tu sambil buat bunyi (feeling joo on kali) aku dah nagis nagis sebab terkejut laju laju g dekat papa buku aku campak mana x tau ..g dekat papa ,papa tenang kat aku dan sekali lagi beliau ke tazkirah.



byk bende dia buat tapi 2 tu paling aku ingat

oh ye dia usik org karang nak tido 

mula lah bunyi ayat jojo(dia selalu tukar nama aku kejap jojo kejap nisha kejap itu ini errrh bertabah lah) 

jojo teman mama tido ,takut tido sorang haa nampak x permainan dia suka usik org dia pun 2x5 ......


oh ye aku nie sebenarnye senang terkejut tgh makan nasik pun kalau org paanggil dengan nada biasa je pun boleh telekup pinggan tu serius ..

di sebabkan aku senang terkejut so

kalau mama nak kejut bgn tido dia just guna satu jari and tolak slow 2 peha aku confrim aku bgn dgn x cukup nafas...x pun dia just melangkah masuk bilik aku je confrim terjaga hahaha..tapi lepas terjaga and pastikan tu manusia aku pun tido balik...

heeee

No comments:

Post a Comment