Monday 2 January 2017

kuew tiau goreng kering sedap....papa yang masak weh

asalamualaikum

 Secara jujurnye papa masak x sedap hahaha aku jujur beb
mama kalau baca nie jangan cakap dekat papa kang dia merajuk susah hahaha.

tapi papa pandai masak kuew tiau goreng kering dengan telur goreng apa ntah tapi sedap giler.

honestly mama x kan makan papa masak sebab tak kene dengan tekak dia tapi aku ngap je papa masak sedap x sedap baling belakang janji sedap and x de sayur .

aku nie suka makan kuew tiau goreng kering tapi semua org masak x kene tekak aku yang kene dengan tekak aku just  dekat PAPA RICH ,ibu or kakak buat .and hari tu papa masak kuew tiau menjadi weh sedap.hairan bende lain x sedap masak nie sedap lah pulak.

so aku suruh mama rasa jugak papa punya kuew tiau haa ketagih weh selang beberape hari suruh masak pulak .happy le tu org suka makan dia masak,

nasib jenis papa kalau ada bahan pastu ko mintak dia masak petang tu jugak dia masak ...tq tq ..sekarang nie mama yang paling banyak makan kuew tiau tu ,,,tu lah mama dulu  x nak mkn dia masak sape suruh kan dah ketagih muhahaha.



konsep dia makan nie sorang satu sudu or garfu makan dalam satu pinggan sape cepat dia dapat sapa lambat bye bye...

betul lah ustazah aku cakap dulu kalau org laki masak lagi sedap dari perempuan masak ok ustazah baru sekarang saya percaya hehehe

No comments:

Post a Comment