Monday 9 January 2017

TIDO ATAU MAKAN ,

asalamualaikum

fuh ikut kakak dengan mama pergi car boot sell aku dengan papa duduk dalam kete je tapi penat jugak,penat menunggu!

iye lah dua org tu kalau begabung hrumm aku rasa kalau x tgk beg duit dalam tu ada berape x jumpe jalan balik rumah gamaknye,eh aku cakap org aku pun sama saje hahaha.

diorg masuk kete aku nampak ada burger ,fuh dah lama lapar burger jalanan,pastu kakak beli budu,kerabu meggi(sedap weh,tapi papa cakap x sedap)

hantar kakak balik umah dia and terus balik umah,tukar baju semua ,aku megantuk giler tapi x solat lagi,papa suruh tunggu mama dengan dia solat sekali,waaa aku mengantuk tak yah cakap r .

tunggu punye tunggu,mama suruh makan burger tu sebab nanti takut basi,so dengan solat x khusyuk dalam kepala nak tido ke nak makn lepas solat nie.

tapi di sebabkan takut tak sedap aku buat keputusan untuk makan jelah,g dapur basuh muka mama say jojo tolong ambik gambar kek nie kejap nak cakap dekat tauke dia dah beli,,fuh memang aku ambik tapi dalam otak cantik x cantik pergi dalam kubur lah.

motif nak hantar gambar kek tu kat tauke kek tu?cakap jelah dah beli,sebab dia pun dah bosan tgk kek tu sebab dia yang buat kan!haha ok gurau 

pergi makan burger lah pulak pukul 10 malam haha tapi bila tgk burger terus hilang megatuk

bende alah nie melambatkan aku masuk ke alam mimpi

rasa dia not bad lah,tapi still x leh lawann burger jalan dekat balok depan(dekat dekat lah) azam rosster.

burger daging ,,haha x sedar diri tu alegrik nanti gatal gatal ,haha bantail jelah kalau gatal sikit tahan je kalau x boleh sgt telan adizio

sambil minum air oren,abaikan punggung doremon 

lepas makan semua tu sambil tgk cite shining dekat kix ,aku pun g lah bilik air hajat nak gosok gigi je ,tapi masa nak nak keluar balik tgk movie tu katil pun berkata nisa come here aku tahu ko mengatuk giler datang lah tido ..

lalu 5 saat kemudia aku lena di buai mimpi sampai esok

No comments:

Post a Comment