Monday 2 January 2017

ERK DAH TAHUN 2017 DAH :0


still x boleh terima hakikat weh hari nie 2/1/2017 oh no 2017.
rasa baru semalam je masuk 2016 alah cepat nye waktu berjalan eh nie bukan berjalan nie waktu berlari nama nye terlalu cepat.

tahun nie aku dah 19 oh no cepat nye baru semalam kot member pujuk pergi majlis konvokasyen tingkatan 5 2015 .siap suruh aku pergi pakai bikini lagi  -___- bgs kan cadagan diorg .

genap setahun dah aku megangur and merayau rayau cari tempat study hahaha setahun jugak aku pung pang pung pang kat sini pasal x puas hati dengan pihak tu pihak nie.

aku ingat aku sorang je cepat rupenye member aku sama.



dah kalau nie mimpi aku masuk dalam mimpi ko lah eh.
cepat lah bgn woi kita nak g sekolah esok 
x pasal aku lambat sebab duduk dalam mimpi ko nie
ayokk

serius cepat giler rasa 2016 bla meninggalkan ku,
x sempat buat apa apa pun errghh..


semoga aku and the geng dapat sambung study and dapat kerja tetap  and travel.

jodoh mana jodoh hahaha 


No comments:

Post a Comment