Friday 30 December 2016

PANCAKE

ASALAMUALAIKUM

OK di sebabkan aku rajin  nak masak pancake so aku suruh mama buat adunan .so dia pun buat lahh .aku nie reti masak je adunan x reti dalam erti kata lain cuma tolong masak je paham x masak je 

tadaaa adunan dah siap so aku pun start masak dia hahaha
cara dia ko ambik adunan letak dalam pan tutup dengan periuk beberapa minit  balikan dia kesebelah lain.dan ulang balik step x di

siap satu tersilap tebal and rasa keras sikit pastu baru teringat adunan tu kene biarkan kejap baru boleh masak daaaa....

so pankek yang nie aku makan dengan telur hancur sedap ape

sementara tunggu adunan rehat aku g tgk tv semua pastu sambung ..tapi x de gambar r fon aku mati x de bateri...ada yang tu aku ralit tgk pemandagan sampai hangus sebelah hahaha...

papa balik tu dia x puas hati makan pastu request lagi nak makan so mama yang masak sebab mama nak buat nipis bagi dekat aku kan ada hangus lagi ...

errr lapar lah pulak 

No comments:

Post a Comment