Friday 30 December 2016

HADIAH DARI MASJID PALING BEST

ASALAMUALAIKUM

papa balik dari masjid kat tangan dia ada sesuatu sah org masjid bagi..

Anak dia pulak x boleh tgk sesuatu confrim cepat cepat terkam sambil tanya ape tu ape tu .ye itulah aku walaupun sikit hari lagi 19n tahun tapi sikit pun x matang๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ..

korang nak tahu ke ape bende ok terus kan bacaan anda.

menarik kan hehe sabar nisa sabar kita tangkap gambar dulu baru bukak..

bawah dia ada yassin lah lawa pulak tu insaf insaf lah nisa oi barape lama ko x mengaji nie ...

ok jom pergi pada kotak ada ape dalam tu


tada ada macam  macam jom bukak one by one jom.


ada sapu tgn elok weh tebal tapi aku bagi nenek,,nenek suka sapu tangan...so sebagai cucu yang baik aku pun menyerahkan kepada neneknada yang tercinta sapu tangan tersebut baik kan aku contohi lah aku ye kawan kawan...๐Ÿ˜›


tgkkk byk giler gula gula dia bg kan kan tapi malang nye NIPS tu aku x tahu aku letak mana sampai ke hari nie x jumpe kesihanilah aku.nie mesti hiang sebab aku puji diri sendiri maka dgn itu saya tarik balik dgn harapan jumpe balik NIPS tu.Oh ye gula gula yang ada gula 2 tic-tac ,mentos,koko yang ada buah dalam tu..gula gula udang ,coklat bentuk tembikai.


dalam bekas pink tu ada kurma and buah apa ntah warna oren tu tapi aku x makan kurma so ibu ayah nenek and mama yang makan
mama cakap tu kurma elok means mahal lah jugak x tahu lah betul ke idok.




No comments:

Post a Comment