Thursday 29 December 2016

KUIS OH KUIS


Lepas tgk  pencetus ummah hari tu terdetik di hati nak search pasal KOLEJ UNIVERSITI ISLAM SELAGOR  .

Tapi lupe lah pulak sampai lah  pencetus ummah dah habis pun aku lupa hahaha teruk betul.

Sekali tengah main internet papa tgk  30 MINIT BERSAMA USTAZ DON .terus teringat aku pun search lah pasal kuis and email kuis sekali semalam dia balas.



yes masa tu dalam otak aku yess ..tapi cop aku pikir pulak ekonomi family aku sudah lah ayah aku kerja on off ,gaji haih x payah mention lah ..dah kalau on off ko ghase berape yang tinggal gaji tu.

nak byr itu ini lagi kan ,

tapi masa tu giler macam i dont care nak jugak masuk asal dapat study.

entah macam mana terlintas dalam otak kalau aku pergi and x cukup duit aku menyesal gile masa tu...

pastu ingat nadia pesan hidup nie jangan pentingkan diri sendiri 
kalau ko rasa ko susah ramai lagi org susah oi..

deep punya pesanan dia bg hambek .

takpe lah aku yakin aku rasa pahit sekarang nanti aku akan rasa manis..


No comments:

Post a Comment