Thursday 15 December 2016

pau cendawan viral!

semejak dua sepuloh menjak nie pau cendawan viral and buat kami tertanye tanye sedapkah.

pau nie asal dari putra jaya kan  kalau salah betul kan .so adalah bukak satu cawagan dekat nirwana kemaman dekat majid tu and ada satu dekat balok depan restoran jembal.

harga pau nie entah x ingat yang pasti agak mahal lah jugak ,so aku tahu kedai nie wujud pun melalui facebook so  hari tu suruh papa g beli kami beli 3 ketul satu sorang.

err bagi aku  x sedap sangat tapi ok lah untuk cuba kan .

dalam dia just sup cedawan pekat and  beberape ketul cendawan.

tapi aku tetap kene puji sape yang cipta pau cendawan nie sebab sangat kretif nak nak bahagian atas tu lawa macam cendawan sungguh ..aku pun x terfikir ...

rupa aku bg  10 bintang
rasa aku bg 4 bintang.

untuk korang yang x pernah rasa bg aku korang rasalah dulu sebab lain org lain  tekak kan

No comments:

Post a Comment