Tuesday 27 December 2016

HOME ALONE

 ASALAMUALAIKUM


Semalam mama dengan papa pergi bank so malas le aku nak ikut kang kene duduk dalam kete gok bosan ok.

so baik aku duk umah lagi bahagia hahaha.. diorg bla je aku terus g dapur cari makan and buat milo.guest what aku tekan air panas letak milo and x g tgk dah susu pekat ada ke x sekali bukak peti x de sudah nye aku letak je susu cair .

ambik meat ball dengan roti pergi makan depan tv.masa nie lah nak rasa sedap ke x milo susu cair aku tu ...

aku sebenarnye aku pun takut takut nak rasa milo tu ikut  hari nak buang tapi membazir amalan syaitonnn
nak x nak kene minum gak hasil dia x sedap terus aku minum laju laju aaaeegghh x nak  dah 😞korang  please ah x payah nak cube cube buat guna susu cair x sedap langsung.


lepas minum minuman yang x sedap yang di buat oleh diri ku sendiri kita makan roti cicah meatball pulak.
habis 2 keping g basuh apa yang patut

tv pulak x de cite best ada ultraman aku bantai tgk jelah ultraman sekarang dah x smart macam dulu nak nak ultraman ginga serius dia tukar ultraman tu jadi bentuk raksasa and raksasa lagi smart dari ultraman..

dah x de cite aku pun tgk jelah pemandagan dekat luar sampai nak tertidur diorg pun balik adoi hai x jadi aku nak membuta hahaha

ok bye
+

No comments:

Post a Comment