Saturday 3 December 2016

thanks sebab ada masa susah and senang

ASALAMUALAIKUM

aku rasa semua yang follow blog aku kalau ada lah .
mesti tahu aku giler giler punya nak study macam mana .
lepas episod kene reject dengan poli walaupun dah dapat tawaran tu lagi lah aku bengong.

yup aku jadi x betul boleh katakan 24 jam kerja aku nagis and sedih  and aku cakap pada diri aku sendiri kenape aku bodoh sangat ,x sedar diri semua tulah.

and 24 jam jugak aku kacau hidup aisyah ila and nadia.Nadia masa tu pulak ada masalah kewangan  nak sambung pastu aku tambahkan lagi masalah dia ngn masalah aku lalu semua berhuhu.

antara masalah aku

1)rasa diri ketinggalan gile 
2)serabut ngn org asyik tanye nape x g belajar
3)serabut bila org cakap aku anak manja sebab tu aku x pergi
4)sedih bila tgk balik borang ngn semua brg


nadia cakap SABAR WEH ,HARI TU KO SABAR KO DAPAT POLI ,MANA TAHU KO SABAR LAGI KO DAPAT MASUK UNIVERSITY PULAK.

serius hari hari aku cakap bende sama ngn dia ,sampai aku rasa dia pun dah bosan.

boleh dikatakan hari hari dia tenang kan aku lah weh tapi semua x makan saman until hari tu 

me:weh aku x boleh tido lah
dia:kenapa ada masalah ke
aku :masalah sama lah
dia:laah ko pikir lagi dah dah lah tu weh ada rezeki lain nanti ,jangan putus asa
aku:tak putus asa mu cakap ,aku dah putus asa weh,bende dah jadi 2 kali x mustahil jadi lagi

dia:ko tahu aku ada baca suroh tu taksiran dia tulis SIAPA YANG BERPUTUS ASA  DIA ANTARA ORG YANG SESAT !

siap hantar lagi weh gambar surah tu ngn taksiran .

giler deep ....

tapi lepas dia hantar gitu alhamdulilah aku geting better sikit.

dah 1 bulan dari hari pahit tu pun aku masih lagi sedih ok,

kalau dengan ila pulak aku cakp bende bende happy sikit ngn dia ,
dia ada lah ajak aku study dekat dia ,tapi aku cakap ko bg aku duit semua beres hahaha.

kalau ngn aisyah kadang kadang dia punya ayat deep kadang motivasi macam macam lah

sekarang nie nadia cakap ko kene sambung tau jangan putus asa ko dah janji kan dulu nak study sama sama walaupun tempat lain lain ,janji kene tepati ok.


aku cuma mampu balas aku akan cuba selagi kalau aku x mampu maafkan aku

aisyah pulak cakap:takpe weh aku percaya one day ada tempat ok untuk mu .

aku mampu balas:aku x nak menaruh harapan lagi

ila:alah nisa ko duduk je rumah dulu ,adalah tu sebab ko x boleh belajar lagi ,nanti ada lah tu ok..

aku balas:mybe.





thanks weh ada masa aku susah and senang walaupun aku nie spesis yang agak annoying,cepat gelabah kuat makan and macam macam.



No comments:

Post a Comment