Tuesday 13 December 2016

TARBIAH BASAH ..BUKAN BASAH TAPI LECUN

ASALAMUALAIKUM

well buku nie aku beli 14/12/15 tahun lepas tapi baru baca haha ..dah tu macam mana aku ingat tarikh well setiap buku aku beli mesti aku kan tulis tarikh.

nak di jadikan cerita tergerak hati nak baca buku tu 2,3 hari lepas .so aku pun baca lah sebelum tido .

ayat dia deep deep macam kene tembak ,ko baca buku tu confrim basah jer pipi ko .

pastu buku nie ajar kita pasal kene redho ,hikmah kene uji and x de kutuk org lebih lebh pastu bg semagat untuk kita berubah.


yang aku suka pasal buku keluaran tarbiah sentap nie sebab dia nak bagi kita ilmu tapi ayat ayat dia x bosan and buat ko nak lagi dan lagi dan di selitkan ayat ayat lawak sikit .

alah kan ada buku buku agama tapi ko bukak 3 minit and ko tido 3 jam ..ayat bosan lah apa lah ..

tapi buku keluaran tarbiah sentap nie ringkas jelas ,padu,and memang kene atas batang hidung lah...

cuma satu je problem ngan buku tarbiah sentap nie agak mahal dengan harga setiap satu 25 ringgit ,soory tapi bg aku agak mahal sebab buku x de lah tebal mana nak nak tarbiah basah and warna kat dalam just hitam putih for me agak mahal and kalau boleh kurangkan sikit  kepada 20 mybe?

setakat nie buku keluaran tarbiah sentap yang aku ada

1.TARBIAH SENTAP 1
2.TARBIAH SENTAP 2
3.MENANGKAP DAJJAL WAKTU DHUHA
4.AKU INGIN BERUBAH
5.TARBIAH BASAH
6.CERPEN SENTAP


TAPI ANTARA BUKU NIE PALING BEST AND DEEP TARBIAH SENTAP 1AND 2



No comments:

Post a Comment