Saturday 3 December 2016

boboiboy galaxy


BOBOIBOY GALAXY WAYANG ATAU TAYANG KAT TV?

tanyang kat tv weh ,hari tu masa nampak je tajuk ingat wayang hehehe jimat kauta internet x payah download .

setiap jumaat pukul 5 ptg tau 


aku nie umur je weh 18 tapi aku layan kartun lagi,so what x boleh ke?
org selalu ingat budak laki je x matang suka tgk kartun sampai besar no no no aku adalah bukti girls pun layan kartu,tapi aku x suka sangat kartun barbie ,sofia semua tu yang jenis girl girl sgt.

ok balik pada cerita asal

boboiboy galaxy nie makin best sebab boboiboy dah besar dalam 2 tahun  gitu,lagu dia pun best macam naik semagat gitu, korang seacrh lah best lagu dia yang baru.

and korang ingat x ciciko dalam boboiboy the movie tu.alah x ingat jap aku seach gambar 

haaa dia lah ciciko ,watak dia di kembang kan dia kene selamat kan amosfera amosfera dari kuasa jahat ,byk amosfera baru ,and ciciko nie macam makin matang gitu.

nanti boboiboy and the geng tolong ciciko nie lah megembara  kat angkasa nanti sebab nak lindungi amosfera dari kuasa jahat.

cop aku rasa ciciko nie adik beradik adudu yang terpisah lah tgk lah tu muka lebih kurang dah lah mak ko hijau warna dia ,tapi adudu tinggi dia pendek hahaha

setakat nie aku tgk ep 1 and ep 2 best lah .

kalau adudu ada pro sebagai pembantu ciciko pun ada ok nak tahu sape tgk sendiri!

upin ipin bila nak besar hehehe


No comments:

Post a Comment