Tuesday 27 December 2016

LEGEND OF THE BLUE SEA


asalamualaikum

Sekarang tgh hints kot cite nie LEGEND OF THE BLUE SEA aku pun layan tapi aku lagi minat doctor stranger hahahah  .


di sebab kan sekarang cuti krimis ada kawan aku yang tgk cite nie kat youtube ...

cite nie pasal ikan duyung secara x sengaja naik kat laut sebab ombak kuat rasanye lah kalau salah betul kan and jadi manusia .pastu terjumpe le si lee min ho ,masa tu pulak terpersaan dia pakai jade mahal kot so sebagai pencuri hadalan min ho pun buat baik dgn dia sebab nak jade and macam macam jadi.Sampai lah satu hari  min ho jatuh dalam laut si duyung nie pun kiss nie nak bagi lupa semua bende pasal dia .


bila min hoo sedar dia langsung x ingat r pasal duyung tu..tapi duyung tu ingat dia janji kat laki tu dia nak ikut laki tu balik..soo dia berenang lah ke  korea .cari laki tu ,tapi masalah bila jumpe laki tu langsung x ingat dia..sadis,,,entah macam mana dia jadi berbaik dengan min hoo balik siap duduk satu rumah lagi.

bila perempuan tu datang min hoo selalu mimpi pelik pelik .....

best weh perempuan nie berlakon muka toya je haha pastu macam betul betul bendul dia jugak suka makan eh bukan suka je kuat makan ok ...


tapi korang kene tgk cite nie serius best weh

btw masa aku tgk cite niw baru aku kenal sape min hooo

kene tgk sebab apakah kaitan mimpi min ho ngn perempuan nie
apakah min hoo jatuh cinta dng dia nanti

apa kesudahanye ?

No comments:

Post a Comment