Tuesday 13 December 2016

1 time jejak kaki di kmc

asalamualaikum

eh bukan aku yang masuk wad tapi ayoh (pok sedare )

dia lama doh sakit belakang mungkin sebab buat kene berat kat laut tu kot .

hari tu pagi selasake isnin x ingat   ibu call cakap nak mintok tolong papa anto ayoh g spital sebab dia sakit sangat x boleh drive .tapi papa ada kerja .mama pulak memang pandai bawak kete tapi  dia x berape yakin nak bawak kete org lain ,kete kami pulak masa tu x de rodtex..

pastu kejap tu ayoh tepon cakap x pe lah angoh anto kebetulan angoh dok keje kan so angoh anto.

dalam pukul 6 ptg kot rasanye lah aku call ibu tanya ayoh guaner cite ,ibu khabor kalau insuran lepas masuk wad lah malam tu...

so pukul 9 malam ayah wasap kata masuk ward...

rabu tu g tgk ayoh pinjam kete ibu lah kete kami x de roadtex hehehe .

pergi pergi bapok besor hospital tu ,,err teruja pun ada hahaha..




tu haa org sakit terbaring ,tapi mujur masa sampai tu terjumpa ayoh kat bawah dia pusing 2  sebab bosan katanye duk dalam bilik.

btw tengkuk dia kurang pelincir ke apa ntah pastu ada lari sikit tulang tu,

aku cakap alah ayah nak baik x payah makan ubat minum minyak je kata kurang pelincir hahahaha..

dah nama swasta dah sah sah bilik satu satu x campur ngn org and ada tv ekon semua.

mama masuk terus dia bukak ekon,hehehe


duduk diam ye ayoh dah sakit tu duk diam diam

tv nie pelik sebab ko tekan num 3 tubik astro ria.ko tekan 2 tubik tv berapa entah pening nak alih alih  channel.

bilik air dia best sebab air sejuk and laju jaa i like.


masa nie ayah g fisio ye dia kene buat fisio aku pun ambik peluang baring atas katil fuh lama sudah x rasa tido atas katil hospital heheheh...


pemandangan dari atas fuh gerun yelah kata tingkat 5


budak nie zahra anak jiran ibu tapi suka duk ngn ibu ayah tu di panggil papa..aku nak balik dia cakap nak balik bawak balik umah aku pastu nagis cakap nak balik spital terus papa hantar balik umah mak dia]

patu hari jumaat pergi balik ambik ayah dah keluar wad.
ayah kata lepas solat jummat baru otw dari umah lah ambik dia x payah g awal awal tapi masa dia call kami dekat kuantan dah pun huhu.

 pukul 2 macam tu baru pergi kat ayoh sebab nak solat zohor sekali hehehe .yelah senang ambik wuduk dalam bilik je..

dalam pukul 3 dah keluar dah.

ayoh ingat dekat 10 ribu bil yelah mri pun 8 ratus lebih ,bilik aku xingat harga ,pastu fisio 1 sesi bersamaan ngn 1 jam adalah 100 ringgit x silap. sari dia kene buat fisio 3 kali dah dia duduk dalam hopital 4 hari so  darab r sendiri eh.

keluar keluar bill only 4 ribu je so semua like murah nyeee..masa papa masuk ward sebab tairod masa aku kecik ke x wujud g mama cite bill 4 ribu gok so kami rasa ngn gst lagi semua tu kami rasa murahhhhh.


dia balik dari fisio semalam kene pakai bende kat tengkuk tu sebab apa aku pun x tahu.

tapi dia nie sakit ke x ke tetap lasak buat keje aih lah ayoh ayoh 


No comments:

Post a Comment