Tuesday 27 December 2016

DOCTOR STRANGE (KOREAN DRAMA)

ASALAMUALAIKUM

OK aku tahu lah cite nie dah lama tapi aku baru  minat kat k drama lepas tgk secret garden hari tu .sebelum nie aku x minat langsung tgk cite korea tapi tulah.

mak aku x payah cakap dari dulu lagi dia minat cite korea tapi aku x minaat...ok panjang pulak intro hari nie

cite nie pasal doctor ,politik,cinta and perebutan kuasa...aku minat tgk cite nie bukan sebab pelakon ke hape tapi suka tgk dia buat pembedahan giler real ,,and dari ep 1-16 ep sekarang (mungkin masa korang baca dah habis dah sebab nie auto publis) otak kita ligat pikir what happen next x de langsung adegan bosan dan sentiasa tertunggu tunggu ep yang seterusnye..

lagi pun sape yang kenal aku confrim tahu cita cita aku dari kecik nak jadi doctor kan tapi ushakan mintak doctor mintak biasa biasa pun kene reject and ke tipu hidup 2 ok next.

nie doc park hoon dia lah doctor strange and sgt sgt bijak
tapi tulah jalan hidup dia sedih giler dari kecik ,di permainkan pihak atasaan ..keje dia lari je ..nie semua plan.......nak tau tgk sendiri

perempuan tu makwe dia yang hilang 2 tahun lepas tapi betul ke tu jee hee apa agenda dia aku pun x tahu x abis lagi aku tgk.

laki tu doctor han ada agenda tersendiri jugak and dia ada kaitan dgn kes ayah park hoon kene hantar ke korea utara,,,perempuan tu doctor oh nama je doctor tapi polos dan x pandai sgt bab bab doctor nie so doctor park panggil dia peyamar.


cite nie tahun 2014 tapi dia ada ulangan dekat one pukul 7 malam selasa -jumaat jgn risau pasal solat kitaorg tgk ulangan esoknye pukul 7;50 pagi kalau x sempat yang tu ada ulagan balik 1 ;30 ptg...

kalau x sempat jugak boleh tgk marothon hari ahad dari 7;50 pg sehingga 12.45 tgh hari .

tapi aku pernah tgk ulagan pukul 2 pg sebab x leh tido punya pasal hehehe

No comments:

Post a Comment