Thursday 15 December 2016

CERIAKAN HARI MU BERSAMA LIFEBOUY


ASALAMUALAIKUM.

sorry gambar x semegah my bad sorry ;(

aku dah pakai masuk nie 3 botol sabun lifebouy lemon fresh nie sebab bau dia best pastu segar je.

lagi satu sabun nie sangat  ekonomi sebab dia sangat sangat pekat so ko picit separuh je boleh guna satu badan hahaha.

and di sebab kan dia pekat dan harum gituw aku pun ambik bekas sabun kosonng and tuang suku sabun lifebouy nie dalam tu tambah air sikit jangan risau di sebabkan dia pekat so sedikit air x kan menjejaskan beliau tujuan aku tambah air nak bagi lagi byk .


so bekas yang nie aku letak dekat  toilet untuk cuci apa yang patut selepas buat pelaburan dgn jaya nya hahahaha ...

and lifebouy nie kalau ko sterss ko pergi mandi pastu tetiba ko terbau bauan lemon yang wangi dan ko akan lupe segala masalah ko .

err kadang kadang aku rasa nak makan pun hade mengode je bau dia hahaha...

dalam bilik air tetamu or papa mama pulak kami pakai sabun lifebouy gak tapi cool fresh punya lepas mandi ko rasa nyaman nye nak nak lagi musim panas nie kann.

so kalau rasa x caya ape aku cakap ce try sekali gok beli hehehe


No comments:

Post a Comment