Sunday 22 January 2017

Japanese cotton cheesecake


Nampak sedap x guys ?.Mesti korang tertanya tanya ape tu kan?,dah tajuk pun japanese cotton cheesecake so sah sah lah chese kek kan ,apa daaa.

huh,lawa semacam gambar well bukan aku yang ambik memang r lawa,cube aku yang ambik hareem lawa cam nie,by the way thanks angoh tolong ambik gambar.Upah x de,makan kek sudah lah upah dia.

mama buat tiga bijik,2 bijik untuk dekat rumah 1 bijik bagi kakak.Kakak balik rajin semacam ko kan mama,eh bukan sebab dia rajin sebab kalau kakak balik kakak ambik balik lah oven dia ,sebab dia jual mini 'cheese tart mok' mok tu adalah sikatan bg gemok oky pada sape yang x paham,atau sel sel otak megalami kesukaran untuk mencerna maksud mok tu ,hehehehe.


eh,jauh lari dari topik ,kitaorg dah lama ok x makan chesee cake asal makan je x sedap,dulu dekat sungai wang sedap gile,bak kata papa cair di mulut gitu tapi kini hanya kenagan indah belaka ,sebab semua x sedap cam dulu,

tapi bila mama buat cake nie fuh sedap weh cair di mulut gitu,serius aku rekomen lah korang buat ,nak aku bagi resepi dari fauzi poji(clik here).you should try this one ,2 bijik cake tu habis dalam 4 hari gitu,,kakak pulak malam bg tu jugak abis sebab umah dia empat org kot logik r,,,





nie yang malas tulis pasal makanan nie lapo oi terliur pon ada,
mamama hellp.

macam mana nak diet sebab hanya makanan yang buat aku happy ,hahaha


No comments:

Post a Comment