Sunday 22 January 2017

THE ONE MALL MURAH MURAH

ASALAMUALAIKUM

Tada aku kini kembali setelah lama menyepi,'sila baca ala ala tora datang lagi ok'.

First sekali ,mesti korang pening kejap kejap aku tukar theme blog aku kan?.Dari purple kepada black and white gitu,ok sebenarnye aku tukar sebab atas permintaan pembaca setia blog aku ,sape lagi kalau bukan mama kan,so aku tunaikan lah selagi bende tu aku boleh buat ,aku buat asal dia happpy gituu.

eh panjang gile mukadimah hari nie,ok ok jom sambung cete pasal 
THE ONE MALL .macam nie cite dia,hari tu gdex call kata ada barang nak hantar and ada org x kat rumah ?tapi malang nye tak de so kami cakap nanti kami p ambik sendiri kat gdex kemaman.

'aku pun x tahu lah apa mama beli yang penting dah sampai pun,pergi gdex ambik tudia tgk mama keluar dari ofis gdex tu dengan kotak besar sederhana,masuk dalam kerete terus dia bukak kotak tu.Nampak x gelejoh nye mak aku hahah.

so apa ada dalam tu ,jom geledah one by one jom!

1.PEDI SPIN

Bende alah nie dia untuk buang kulit mati dekat tumit tu,guna bateri empat bijik ok,,,cara guna dia letak bateri,pasang mata mana korang nak,and slow slow tala dekat kulit mati,jangan tekan kuat sebab nanti dia tersangut and x hidup daa,,aku bgtau sebab pernah kene ,btw,best bnde nie smooth je kulit kita lepas pakai.

2.blander tangan(aku yang bg nama nie )

aku tak tahu nak panggil ape ,so aku letak lah blander tangan hahahaha,munasabah tak nama yang aku bg?
tu mana dia bapok gile tajam oke

dia ada tiga speed(sorry lupa tangkap gambar ).speed 1slow gile ko pusing r laju mana tetap slow,speed 2 sederhana,speed 3 laju bak hang.

aku cakap dekat mama ada 3 speed,dia balas 'perlu ke dia buat speed 1dgn 2,sebab sah sah org guna nom tigo je kan?.

last last dia letak bawang bapok banyok dia terus pusing pakai speed tiga,memang x bergerak lah member tersangkut kot,so aku ambik terus start dari speed 1 elok jeeee,hancur sikit baru tukar nom 2,,dah hancur lagi sikit baru tukar nom 3.

tulah mama pengajaran  dia kalau org buat tu mesti lah ada fungsi dia jangan pertikaikan hahahhahahaha,

mama kata ingat kecik je tu jang beli ingat nak buat sambal belacan sekali besar gedabak 
and harga just rm 16.murah beb

3.HAND BEG


Bukan hand beg aku or mama tapi nenek punye,nenek asyik cakap je nak hand beg kecik,sebab hand beg yang ibu beli dekat dia besar kata nye malu nak bawak sebab macam mak datin gitu,

aku cakap lah'dah nenek cakap jelah nenek tu datin robiah boleh cucu nenek tumpang sekaki,kat g bila org tanye nenek sape supe datin tu boleh nisa jawab nenek hambe r bangga tu'

lalu aku di ceramah freee

dia kata beg ibu bagi bawk g jalan jauh beg nie bawk g jalan dekat dekat,



ok lah kualiti ok je,ada dua bilik,satu poket depan,senang nak letak fon,and sesuai untuk di gaya kan semua lapisan umur,

hello nenek pun nak jugak bergaya mana boleh cucu saje,nenek pun kene uptodate macam cucu dia lah huhu

harga :rm20 lebih je

 aku pun bukak laman web dia terkejut mak semua murah murah ok'



macam macam ado

baju
kasut

bag
assesori 


kalau korang pun teruja sila pergi keTHE ONE MALL(KLIK SINI)


BYEE

No comments:

Post a Comment