Thursday 5 January 2017

HAPPY BIRTHDAY GIRL

asalamualaikum

Masyitah dengan asma nie kalau kira tahun nie baru 18 r sebab birthday diorg hujung hujung bulan 12 gitu .Sorang 12.12 sorang 25 ke 26...sorry i can't remember 

so baru nie ila ,nadia ,asma ,masyitah pun sambut le birthday party lah gitu dekat kfc ...aku x pergi sebab ,pergi ambik kak anis dekat matriks gambang.bukan aku je x pergi aisyah pun sama sebab  kerja.

nak pulak nadia bawak shushi oh kempunan molek tobak pun.suruh diorg simpan diorg kata aku simpan dalam perut lah tunggu aku pergi tandas dulu,alah cerdik kan diorg nie. 😧



lawa kan ..cake diorg adalah cocopie and shushi ,shushi tu nadia yang buat dan nadia lah punca aku ketagih shushi .lilin diorg adalah gula gula gummy mana diorg beli pun aku x tahu  . bgs bgs nak hidup zaman leni kene kretif dan berjimat cermat.




tu nadia hantar gambar shushi,ko tgk je macam byk tapi family dia ramai ,pastu si  4 org tu pulak macam ikan pirana makan bila nampak shushi,,,,aaarrggh nak nak .




nie gambar shushi sebelum dipotong besar gedabak ,,,kalau dapat sebatang gigit terus x payah potong 2 mesti lagi heaven .


konfius kejap mana satu birthday girl sebab muka dua org nie lagi terlebih happy gitu

   

nie lah dia birthday girl kita saja intro dengan gambar org lain dulu huhu...senyum lah lebor 2 sikit, 

budak nie dulu aku panggil tulanng makmal eh sekarang pun same yelah dah dia kurus sgt aku nak bagi lemak aku sikit x nak.dah besar dah ko ye nak.

kan aku dah kata dua nie lagi over dari birthday girl ..

hye masyitah ,aku x tau nak cakap ape pasal ko sebab aku jumpa ko kadang kadang je...tapi aku rasa ko nie happy go lucky lah jugak hehehe.

tulanng makmal kesayagan aku nie ,bila lah x jadi tulanng dah heeee

dia muncul lagi
fuh ayu gituu


asma ,masyitah dah cun cun dah senyum kenape mu nok kene rosakan sabar sabar aku tahu mu x sabar ,,



kesian terseksa beliau sebab x abis abis nak tangkap gambar.




apa apa pun korang tetap kene terima kenyataan yang korang dah 19 walaupun korang lahir hujung tahun .

happy birthday weh aku sayang korang ,soory aku x cukup duit lagi sekarang nanti aku kaya ..birtday korang aku bawak travel ke korea nak...tunggu lah kot kot ada rezeki.


No comments:

Post a Comment