Thursday 21 November 2013

boring dooohhh

asamualaikummm.

boring nye malam nie nak tidor x ngatuk  nak tgk tv papa tengah tgk doh guaner
gitu sabor jer lah...

ermm x per lah aku update blog je lah
untuk pengetahuan korang memang jenis suka tiido atas lantai
bukan per sejuk gitu hehehe
x di mak aku pangill kata kat aku  cha jgn ngade nok tido
atas lantai huk aloh ngaca lah mama nie

memang r tido atas lantai dok molek tapi aku suka jakit ngan ayoh aku kot
pastu kalau tido atas toto aku suka bungkus dalam too tu hahaha
katil ade dok nok guno pelik dok
tu r aku

ermm korang tahu dok ary nie kan ade rancangan kegemaran aku palyboy itu suami aku
aku pun nok g r solat mahgrib awal  ,,kang mahgrib awal le ni
pastu tanye mama mahgrib dok agi mama kata doh masuk doh
aku laju laju jer g ambik air sembahyang  solat cepat cepat  pastu kuar bilik
pastu terjadi lah perbualan nie

mama:g lah pakai telengkung tu
aku : pakai telengkung wat bende kan doh solat
mama:haaa ye ke sape kata doh masuk waktu dok lagi lah
aku:x di mama kata doh masuk waktu doh kang
mama :ye ke mama khabor
papa:emmm sha mu tahu dok mama mu nie  selalu bagi jawapan spontan tanpe dia sedor
aq:ye ke ???
papa ye lah papa pernoh kene gok
aku :kene solat mula lah nie .....
papa :hoo lah xd  dok masuk agi nie baru masuk waktu
mama: sory erk cha g solat mula dok perasan jam komputer nie cepat
aku: ye lah yelah

ermm sabar je lah pastu solat tgk cerita palyboy (tgk fatah je) hehe
makin lama makin best pulak cerita tu  heheh dah ep 8 dah rupe nye
harus di selit kan jugak gambar dia nie
bye

No comments:

Post a Comment