Saturday 23 November 2013

terringin nak main gitar :(

asamualaikum.

ermm aku sebenar nye dah lama nak main gitar tau 
tapi kan sape nak ajar aku wehh
gitar pulak bukan nye  rm 1 ringit 1 
yang mainan  pun lebih dah 1 ringgit taau

ermm aku kan dari kecik g nak main gitar
tgk sekarang umor 15 tahun pun x leh nk main g
ermmmm harap harap satu hari nanti ade lah org nk ajar
kitew main gitar 

aku pun x tahu np aku minat sangat nak main gitar
tgk gitar mainan adik sedare aku pun aku ambik 
pastu petik haha bunyi jgn harap lah sedap teruk beno bunyi ye
adik dare aku pandai lah sikkit tapi nk suruh ajar cam ner diorg manee ade  gitar 
main  yang org punya ade lah 
masw ary tu aku g umah adik dare aku mase tu x tau agi diorg pandai
aku tanye le si P ngan si D nie

me :korang reti x main gitar
dua dua jawab serenttak:puas doh main
me dalam hati :eeeee macam belangak pulak aku ase
                                            hope dpt main

p/s :mak aku suka konker komputer




No comments:

Post a Comment