Saturday 23 November 2013

FATAH AMIN PUNYA CERITA

asamualaikum ..

Aku kan peminat si mamat fatah amin tu
alah si king dalam cerita playboy itu suami aku tu
hehheh abis semua page dia aku kasi like ngn follow
add  hehhe betul ke dia punya aku pun x pasti
tapi kalau kat twiter tu betul punya yakin dan pasti

hehehe one day akuu ade lah commet fb si mamat fatah
pastu terjumpa lah satuu fb profil dia pun gambar fatah
aku pun add  lah dia nie rupa nya dia pun minat fatah tau
siap add aku masuk dalam group I LOVE YOU FATAH AMIN
haaa ambik kau ayat dia tu ...

serba sedikit pasal fatah aamin yang aku tahu

NAMA:ABDUL FATAH BIN ABDUL AMIN
UMUR :23
BELAJAR:DI UITM
KERJA SAMPINGAN:PELAKON ,MODEL

eh korang tahu x kawan kakak sedare aku kan belajar kat uitm jugak dia kata kat uitm dia ade muka sebijjik
macam fatah tapi lagi putih

persoalan :adakah itu fatah amin atau pelanduk dua serupa ???


bye

1 comment: