Sunday 17 November 2013

Gara gara playboy itu suami aku

asamualaikum.,,

Tahu x masa mula mula aku tgk cerita playboy itu suami  adui
bukan main aku kutuk si fattah amin tu sebab watak yang dia mainkan
x beberapa jadi macam dalam  novel
pastu bila episod 2,3 eh eh aku
jadi giler kat si fattah amin tu
sebab dia comel + hensem kan
pastu kan  abis lah semua page dia aku like,
add .. pastu kan tgh  aku cari lagu rindukan lah ala
lagu tema pisa tu tu pastu ternampak lah lagu getar jiwa
by fattah amin er ape g terus bukaak lah sedap wooo suare dia
mak aku pun terkejut hehe ,,
PENGAJARAN YE :JGN KUTUK ORG SESUKA HATI MU

                                                              ALOLO COMEL NGN HENSEM
                                                                                       KAN

1 comment: