Thursday 28 November 2013

SABAR JE LE

ASAMUALAIKUM

Tahu x tengah tengah aku duk mengaji semalam 
ustazah kata hari nie kee g ngaji pukul 9 pagi
alahai dalam otak aku kata AWAL NYE TU MASE AKU 
AKU DUK MEMBUTA LAGI..

Dah lah semalam sumbax (x de geng) aku
sorang tahu x semua member yang aku kenal x 
g ngaji aku duk megadap muka budak budak kecil je kat situ
haaaaaaaaaaa malu tau aku sorang je lah lingkungan belas belasan tahun
semalam ,,,, yang lain semua kecik 2 agi husssssssss sabar je le

Niee hari nie lepas subuh terus x tido sebab kan 
ngaji ku 9 kang terlajak sampai kul 11 naya aku 
nie x tahu lah kawan aku g x sebab biase kalau hujan dia 
x pergi.ish aku baru umpat dia dah anta msg aku g hari nie
hebat betul ko ye

eh ok lah aku nk kemas tempat tido nie 
eh teruk nye bangun dari pukul 6 pukul 8 lebih baru ko nk kemas
ye .

k lah bye dah lambat nie

No comments:

Post a Comment