Tuesday 19 November 2013

pizza domino at kuantan

ASAMUALAIKUM,,,

Eh sape sape yang duduk kat kuantan pahang  ade yang dah tahu 
dah ke . kalau x tahu meh sini nak cerita kat hang pa semua
cam ner cerita dia aritu mama aku teringin giler nak makn secret recipe punya kek sampai anta msg kat ayah aaku kata papa nisa teringin nak makan secret recipe ayah aku balik tanye aku nisa nak makan secret recipe lagi ke bukan ary tuu dah g makan ke ..aku jawab aik mane ade ,mama aku dah  tersenyumm senyum dah kat tepi tu cehhh (penipuan mu tidak menjadi mamaku) hari ahad baru nie nak g pasar malam kat taman gelore (boleh g taman gelora semata nak beli sate kat pasar malam sedap woo sedap dari satay zul g)pastu g bandar  terus pergi beli kain nenek aku nk wat jubah
pastu mak aku cakap kat ayah aku jom lah g ssecret recipe papa 
ayah aku kata ermmm  pastu mase nak g otw secret recipe tu aku ternampak kedai pizaa domino  ,,sape sape yang selalu g  secret ricepe  kat nngan mega tu tahu lah kan dia sebelah bangun secret recipe   bahagian hujung kali (x reti nak plan lah cari lah sendiri)
kang kalau salah bagi plan x pasal aku kene maki hamun .
aku dah lama teringin akhirnya ade jugak kat kuatan tapi x g makan lagi.

aku :papa nanti kita g makan pizza domino eh
papa:ok nanti kite g makan pizza albino
aku;papa albino tu ular nie doomino domino

ehh eh aku dah lambat dah nie nak g ngaji bye bye

No comments:

Post a Comment