Wednesday 20 November 2013

kenduri kahwin...

asamualaikum...

ermm cerita nie dah lama aku nak cerita tapi asyik lupa jer time ingat x de mood pulak
nak tulis hehehe ini cerita bulan 5 masa cuti sekolah  minggu punya hahaha bulan 11 baru kau
nak cerita kurang asam  limau dalam sup punya budak !

Ermm aku g ngan family kalau ikut kan 3 buah tapi ayah aku nie jenis x suka  kalau nak jalan jauh
bertolak tenghari macam pukul  9 ke 8 ke haa macam  tu lah lebih kurang cam tu  lah
jadi kitaorg bertolak lah pukul 6 lebih gitu kawan aku pun ikut   sekali hehe saja ajak  diaa

family yang lain pukul  8 baru nk bertolak dah kita org dah sampai pun kat terenganu mak aku pulak nk g pasar payang  ok jom pergi lu memandang kan majlis kawin  pun lambat g kan..... kawan aku kene buli ngn mak aaku bawak barang bapokk lah banyok (mak aku x cukup tangan nak bawak) aku ngn ayah aku duk dalam kete je ..
nasib baik di x ngadu kan mak dia kene buli ngan mak aku hehehe macih nadia kalau x mau aaku kene
saman satu juta tau mane nak cekau duit

pastu otw g kenduri kahwin umah maksu makan makan   (aq x suka ngat nasi minyak) jadi makan cikit jer
kalau x aq lah tukang mentekedaroh tau x  ok lah layan gambar lu




tetamu 

mama tgh makn

mksu zana (bukan maksu mk pengatin ye)

sweet tu

pengatin bagi can aku tangkap gambar

senyum ye

papa  nape gitu




mane kak baya bang oii














pok cheng yang spoting











motor kat mydin

mcd  makn dalam kete


pastu family aku yang lain sampai .tapi kitaaorg nak balik doh
sebab nak g mydin pulak

kul 7 lebih sampai umah semula
oky buat pengatin selamat pengatin baru
errr baru ke sebab aku baru taip entry nie




No comments:

Post a Comment