Thursday 28 November 2013

TERSASARR....

ASAMUALAIKUM.

Xd kan pergi ngaji mama kata x yah makan lu g ngaji tu
aku pun dengar kereta balik (mama keluar beli nasi kat nenek)
aku laju jer g pakai tunfung memandangkan dah lewat nk g ngaji kan
eh aku dah pakai kasut dah pun mama kata nisha makan dulu
xdi mama kata makan lepas balik nie suruh makan pulak
mama kata makan lu takut basi nasi lemak kerang nie
ok sepantas kilat aku makan dan bla



sampai sampai umah ustazah dah ramai org
ok megaji lu tanpa ustazah (ustazah ade lam umah g)padahal dah kul 9 :30
patut nya ngaji kul 9 tapi kita orgg dah biase kalau ustazah lmbat kuar umah
boleh aku sembang ngn surianti member aku dia pun baru sampai gak
hehhee org lain ngaji aku sembang teruk

sembang sembang punya sembang turn kita org x sampai g yelah dah lambat datang lambat lah balik
member aku nadia awal sampai mase dia tengah ngaji surianti kata ade bende putih kat bulu mata aku
suruh dia cabut x berani aku tunggu nadia cabut hehehe sebab di dah pernah wat kat aku ari tu
bukan bulu mata tapi rambut kot.last last dia tercabut bulu mata betul aku nk nagis ase xd 3 pulak  tu
waaaaaaaaaaaaa ..last last dapat gak cabut  yang putih tu lebih kepada perang benar

k bye merapu ok cerita aku


No comments:

Post a Comment