Saturday 30 November 2013

PUAS HATI,,,,

ASAMUALAIKUM,,,

Nk tahu x ape yag aku puas hati sangat
ermmm kan aku x dapat tgk pisa episod 11
pastu episod 12 pun termiss gak hujung hujung
tu.

Internet uah aku nie  pelik cikit kalau dari kul 8 pg- 2 pg
kalau main game ke tgk youtube ke ,,
akan jadi lembab pastu nak
bukak fb pun 5 tahu kene tunggu
(eh melampau kan sampai 5 tahun)
so kene lqh tunggu masa yang

boleh tgk cerita main game dan sewaktu dengan nya
iaitu pukul 2pg-8pg kau tgk
 lah cerita byk mane pun untuk yang malam memang x gerak pun kouta dia
cuba kau tgk waktu siang
 kompem terus habis kejam kan
so hari nie aku nekad bgn solat
 subuh terus x tido on komputer tgk pisa
yang aku termiss puas hati lah

dapat tgk kalau x de mood langsung nk tgk episod seterusnya kat tv tau
over kan padahall novel ade eeeeeeee megada gada tau
biar lah susah kat orang eh ade ssah kan ayah aku sian bayar bil eleritk sebab caj
neetbook ngan bukak api bilik kan
org lain membuta aku aku tgk cerita

ok bye

No comments:

Post a Comment